amaira
Blev kanske onödigt många inlägg. Tanklöst av mig.

Nåväl, här kommer in sista.



Nu går lämnar jag er och gör lite annat ... rolleyes.gif

wub.gif
*Felix matte*
Potatisblomma
karjo
CITAT (Felix matte @ 29-09-2005, 09:17)
Potatisblomma

Det tror jag oxå!
yla
iallafall solanumsläktet ohmy.gif
Gunvor Nilsson
Nattskatta - (har för mej att den ser ut som potatisblomman!) ? unsure.gif

/Gunvor
amaira
Bravo Felix matte!!!
Dadadadamm!
Du var först.
Visst är det en potatisblomma.

Bravo ni andra också, och nattskatta tycker jag ger ett halvt poäng i alla fall!

*Felix matte*
CITAT (amaira @ 29-09-2005, 13:18)
Bravo Felix matte!!!
Dadadadamm!
Du var först.
Visst är det en potatisblomma.

Bravo ni andra också, och nattskatta tycker jag ger ett halvt poäng i alla fall!


Tack!
Var ju för att jag har fotat såna biggrin.gif
Lady Hamilton
CITAT (amaira @ 29-09-2005, 09:09)
Blev kanske onödigt många inlägg. Tanklöst av mig.....
Nåväl, här kommer in sista...Nu går lämnar jag er och gör lite annat ... rolleyes.gif

wub.gif

smile.gif Jag tycker att det är bra som det är. Jag vet "vilka" jag har gissat på. Det är lätt annars kan "trådarna" bli för långa, på detta sätt är det mera "överskådligt"
En annan aspekt är att nu har ALLA samma chans att få gissa........man ser ju inte svaret förrens man bläddrat ner..........

smile.gif Detta är MIN åsikt = Bra som det är
Gunvor Nilsson
Kul idé det här med bildfrågor, det sätter igång fantasien och man lär sej ju en del på samma gång!

Tyvärr har jag inte lärt mej beskära bilder (och inte kan jag fota i makro heller) så det är kul att andra gör det!

/Gunvor
amaira
CITAT (Hamilton @ 29-09-2005, 13:58)
smile.gif Jag tycker att det är bra som det är. Jag vet "vilka" jag har gissat på. Det är lätt annars kan "trådarna" bli för långa, på detta sätt är det mera "överskådligt"
En annan aspekt är att nu har ALLA samma chans att få gissa........man ser ju inte svaret förrens man bläddrat ner..........

smile.gif Detta är MIN åsikt = Bra som det är


ja det här med att alla kan få gissa, är lite knepigt att få till, när någon gissar rätt på första försöket

Funderar på att inte säga om något är rätt eller fel - och då också lägga in fler bilder eftersom - förrän alla är överens. Eller säga att "rätt svar kommer i övermorgon" oavsett om det kryper in rätta svar ...

Den som kan ska ju också kunna säga det medetsamma, eller den som gissar rätt...
Jag provar mig fram.

Det är lite kul också, att följa gissningarna på en fråga, utan att veta svaret, och så småningom närma sig rätt.
Själv är jag urusel på att gissa sleep.gif
*Felix matte*
CITAT (amaira @ 30-09-2005, 07:30)
Eller säga att "rätt svar kommer i övermorgon" oavsett om det kryper in rätta svar ...

Den som kan ska ju också kunna säga det medetsamma, eller den som gissar rätt...
Jag provar mig fram.

Det är lite kul också, att följa gissningarna på en fråga, utan att veta svaret, och så småningom närma sig rätt.
Själv är jag urusel på att gissa sleep.gif

Herregud... i övermorgon ohmy.gif inte jag iaf orkar vänta så länge. sad.gif

Kanske ska man skriva gissningssvar med gult så slipper nästa "gissare" se...eller?
Lady Hamilton
CITAT (Felix matte @ 30-09-2005, 07:39)
Kanske ska man skriva gissningssvar med gult så slipper nästa "gissare" se...eller?

smile.gif BRA förslag
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon